![](https://gimnaziya9.zp.ua/wp-content/uploads/2024/04/image-2024-03-18-065957-1024x525.jpg)
Учитель математики Ліцею №9 ММР ЗО ділиться своїм досвідом використання штучного інтелекту в роботі як вчителя математики. Штучний інтелект – це не просто технологія, це потужний інструмент, який відкриває перед нами безмежні можливості у навчанні та розвитку.
![](https://gimnaziya9.zp.ua/wp-content/uploads/2024/04/image-2024-03-18-070054.jpg)
Одним з найважливіших аспектів використання штучного інтелекту є можливість персоналізації навчання. Кожен учень унікальний, з власними потребами та швидкістю засвоєння матеріалу. Завдяки штучному інтелекту можна створювати індивідуальні програми навчання для кожного учня, що дозволяє кожному з них розвиватися у власному темпі та забезпечує максимальне засвоєння матеріалу.
Загалом, штучний інтелект став невід’ємною частиною роботи вчителя математики.
![](https://gimnaziya9.zp.ua/wp-content/uploads/2024/04/image-2024-03-18-073006-1-768x1024.jpg)