Документ визначає необхідні компетентності та вимоги до освітньо-педагогічної діяльності.
Новий професійний стандарт вчителя: аналізуємо основні зміни
серед компетентностей, якими наразі мають володіти вчителі:
мовно-комунікативна,як-от здатність забезпечувати здобувачам освіти навчання державною мовою, враховувати особливості мовного середовища в закладі освіти з мовою корінного народу або національної меншини тощо;
предметно-методична, зокрема, здатність моделювати зміст освіти відповідно до обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти, здійснювати інтегроване навчання, добирати й використовувати сучасні й ефективні методики та технології навчання тощо;
інформаційно-цифрова, яка передбачає вміння орієнтуватися в інформаційному просторі, критично оцінювати інформацію, ефективно використовувати наявні та створювати нові цифрові ресурси;
психологічна, у межах якої вчителі мають враховувати під час роботи вікові й індивідуальні особливості здобувачів освіти, їхній психоемоційний стан;
емоційно-етична – про усвідомлення особистих почуттів, емоцій, потреб та емоційних станів інших учасників освітнього процесу;
компетентність педагогічного партнерства як серед колег, так і з батьками та учнями;
інклюзивна компетентність – для формування інклюзивного освітнього середовища;
здоров’язбережувальна компетентність – про організацію безпечного освітнього середовища;
прогностична компетентність – здатність прогнозувати результати освітнього процесу, планувати;
організаційна компетентність, як-от організація різних видів і форм навчальної й пізнавальної діяльностей;
оцінювально-аналітична компетентність – про оцінювання та аналіз результатів навчання учнів;
https://search.app/PYBqqYdUVL6mBYmcA